نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آذر 1393 - 16:41
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه بسیج، تبلوراندیشه عاشوراست وامروز به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است، اظهار کرد: فرهنگی بسیجی فرهنگ تولی ، تبری و ولایت پذیری است و آنچه موجب موفقیت این تفکر والا شد اطاعت از ولی بود.

سرهنگ جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه گچساران ضمن خیرمقدم به میهمانان و حاضرین و تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج وظیفه شناس و تکلیف گرا است، زمان را به خوبی می شناسد و بر آن مدیریت می کند.

 

 

وی افزود:بسیج شجره طیبه و درخت پر ثمره‌ای است که شکوفه‌های آن بوی حدیث عشق و از خودگذشتگی می‌دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:تشکیل بسیج مستضعفان از فرامین راهبردی و تاریخی حضرت امام خمینی (ره)بشمار می رود که بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی و دفاع همه جانبه بوده و ایران اسلامی را در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمن مصونیت بخشیده است.

 

انصاری اظهارکرد:فرمان حضرت امام (ره) در تأسیس بسیج و فرمایشات آن رهبر فرزانه باعث گردید که جوانان باایمان و پرشور این آب و خاک با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و صفحه بی‌بدیلی را در تاریخ اسلام و این کشور رقم زنند.

 

این مسئول درادامه بسيج را پايگاه عاشقان ولايت‌ و كساني كه قصد خدمت و سربلندي ميهن اسلامي را دارند،دانست وگفت: احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از نظام اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.

 

وی اظهارکرد:این شجره طیبه تا به امروز با جوانان برومندش پله‌های پرافتخار علم و فن‌آوری را در تمامی عرصه‌ها، از جمله قله‌های پرافتخار دانش هسته‌ای را فتح کرده‌اند که مایه سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران شده است.

 

تاریخ انقلاب زرین به فداکاری های بسیجیان است

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران پیشکسوتان بسیجی را از ارزشمندان انقلاب اسلامی دانست و گفت:انقلاب ما مرهون خدمات ایثارگران، بسیجیان و خانواده های شهداست که اگر ایثارگری های آنان نبود،معلوم نبود که چه بر سر این ملت می آمد و اکنون نیز بار سنگین پاسداری از خون شهداء و فداکاری های رزمندگان بر دوش فرماندهان و بسیجیان است.

 

 

انصاری یادآورشد:حضور بسیج در هرآنچه که انقلاب به آن نیاز داشت همیشه چشمگیر بوده و بسیجیان از زمان انقلاب تاکنون نه تنها ناظر نبوده اند بلکه همیشه در تمام عرصه هاحضوری پررنگ داشته و تاریخ انقلاب زرین به فداکاری های بسیجیان است.

 

این مسئول در ادامه با بیان اینکه بسیج، تبلوراندیشه عاشوراست وامروز به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است، اظهار کرد: فرهنگی بسیجی فرهنگ تولی ، تبری و ولایت پذیری است و آنچه موجب موفقیت این تفکر والا شد اطاعت از ولی بود.

 

وی خاطرنشان شد:در عرصه های علمی رسالت اصلی بر دوشن بسیجیان است و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی بیشترین انتظار معظم له است و بر همین اساس هفته بسیج مجالی نو در نقد رفتارها و وظایف و همچنین حرکت به سمت تعالی است و این تفکر می تواند برای جامعه نجات بخش و کارساز باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:انسجام امروز کشور اسلامی ما در زیر سایه ولایت فقیه در این بحرانکده منطقه به وجود آمده است و ما امروز به برکت تفکر بسیجی و پیروی از ولایت، شاهد امنیتی پایدار در کشور هستیم.

 

پخش کلیپ های بصیرت افزایی از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری از دیگر جلوه های این مراسم بود.

 

درادامه ملک حسین شیخ ممو فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام به بیان خاطراتی از مجاهدت های رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس پرداخت.

 

 

در پایان نیز لوایح تقدیری از سوی سپاه ناحیه گچساران به بسیجیان و فرماندهان پیشکسوت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت این شهرستان به پاس سال‌ها تلاش در راه ایثار و جهاد اهدا شد.

 

 

ادامه تصاویر را مشاهده نمایید.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها