نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. آبان 1393 - 19:19
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار گچساران از دانشکده نفت و گاز این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان از دانشکده نفت و گاز این شهرستان بازدید و مشکلات این دانشکده را مورد بررسی قرار دادند.

 

 

در این بازدید بخش‌های مختلف دانشکده نفت و گاز گچساران مورد بررسی و راهکارهایی در راستای برطرف شدن مشکلات موجود ارائه شد.

 

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان این واحد دانشگاهی اظهار کرد: دانشجویان نباید ابزاری برای فعالیت جریان‌های سیاسی شوند و از چارت اصلی خود علم و علم‌آموزی غافل گردند.

 

 

فتاح محمدی ابراز کرد: دین اسلام دارای ظرفیت‌های متعددی برای پاسخگویی به همه انسان‌ها بوده و انسان در این مکتب دارای کرامت و حرمت است. جمهوری اسلامی ایران در راستای تبیین رسالت انبیا شکل گرفته و نقش دانشجویان در راستای تقویت و تبیین اندیشه‌های ناب محمدی بسیار مؤثر و تأثیرگذار است. استقلال‌طلبی، استکبار ستیزی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی از بزرگترین اهداف بزرگی بوده که دانشجویان به دنبال آن هستند.

 

این مسئول تصریح کرد: حاکمیت اندیشه توحیدی و دین‌مداری از مأموریت‌ها و رسالت یک دانشجوی مسلمان بوده که باید بر آن پایبند بود.

 

وی با تأکید بر لزوم برطرف شدن مشکلات دانشکده نفت و گاز گچساران، از مسئولان خواست تا در این زمینه همت مضاعف داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

شکاری که تو عکسها نبود

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها