نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. شهريور 1393 - 22:14
جنبش مقاومت مردم فلسطین درمقابل رژیم منحوس صهیونیستی پافشاری و ایستادگی کرد و اساسا این ایستادگی توانست همانطور که پیش بینی می شد به نتیجه برسد و مردم غزه موفق شدند پیروزی را ازآن خود کنند.

به گزارش آفتاب جنوب،اگرچه نیروهای مقاومت فلسطین ایستادگی را تکلیف خود می دانستند اما این تکلیف سرانجام پس از 50 روز به نتیجه منجر شد و رژیم تا بن‌دندان مسلح و کودک‌کش اسرائیل را از پای درآورد و وادار به تن دادن به شروط مقاومت کرد و غزه پس از 8 سال ،رفع محاصره شد این پیروزی بزرگ و راهبردی یک شادی وصف نشدنی در غزه و بین تمام حامیان مادی و معنوی این باریکه مظلوم را به دنبال داشته است.

 

در پی پیروزی غرور آفرین مقاومت غزه علیه رژیم کودک کش اسرائیل،این پیروزی عظیم که با جهاد و مقاومت کم نظیر مردم قهرمان غزه و پشتیبانی یک پارچه مومنین و آزادی خواهان سراسر عالم حاصل شد، کمرآمریکا را شکست و بیش از هر زمانی ماهیت خشن و ضد انسانی لیبرال دموکراسی غرب را آشکار ساخت و خون کودکان معصوم غزه در حقیقت مهر ابطال حاکمیت ظالمانه آمریکا بر جهان بود.

 

 

به مناسبت پیروزی مردم و مقاومت فلسطینی در جبهه نظامی و سیاسی بر دشمن صهیونیستی، به میان مردم خوب گچساران آمدیم تا نظر آن هارا از شنیدن خبراین پیروزی مسرت بخش جویا شویم.

 

در ابتدای این گزارش به سراغ چند جوان ورزشکار گچسارانی رفتیم که با شور و حرارت وصف ناپذیزی این پیروزی بزرگ را به مقاومت اسلامی فلسطین وهمه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفتند.

 

تبریک گچسارانی ها به مقاومت اسلامی فلسطین/ غزه با منطق مقاومت پیروز شد

 

سامان گفت:رژیم منفور صهیونیستی وجهه خود را در میان مردم دنیاو مقابل اکثریت آنها تخریب کرد و این بار نتوانست از فریب رسانه‌ای استفاده کند.

 

وی افزود: تمام دنیا تصاویر کودکانی که کشته شده بودند، خانه‌هایی که تخریب شده بود و ‌بیمارستان‌ها و مدارسی که بمباران می‌شد، دیدند.

 

این جوان ورزشکاردر ادامه تصریح کرد: پیروزی مردان مقاومت به دلیل مهارتهای نظامی آنها و عزت نفس و پایداریشان بوده است.

 

وی با تبریک این پیروزی به همه مردم ولایت مدار ایران اسلامی و مقاوت فلسطین، گفت:فرهنگ مقاومت با تمام قوا بازگشت و نسل اندر نسل سربلند باقی خواهد ماند تا زمانیکه تمام حقوق مشروع خود را به دست آورد.

 

یاسر در ادامه بیان کرد:پس از دو ماه جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه آمریکا و غرب و سکوت کشورهای عربی ، مقاومت ملت فلسطین ماجراجویان صهیونیست را به ذلت واداشت.

 

 

این جوان یادآور شد:ملت فلسطین نگین صلابت و استواری و مجاهدت هستند، ملت فلسطین با شجاعت وصف‌ناپذیر از میان لاله‌های شجاعت درخت سرو استواری را غرس کردند و این قدرت به فضل الهی قدرت نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را خواهد داشت.

 

وی در ادامه افزود:به نوبه خود این پیروزی بزرگ را به ملت ایران ،مردم فلسطین و همه گروه‌های مقاومت بویژه حماس و جهاد صمیمانه تبریک می‌گویم.

 

میلاد گفت:امروز ملت ایران سربلند است که در سخت‌ترین شرایط مظلومیت ملت فلسطین با همه امکانات پشتیبان آنان بود، ملت ایران مفتخر است که بار دیگر یاری کرد تا فتح‌الفتوح مجاهدت نصیب ملت مظلوم فلسطین شود.

 

تبریک گچسارانی ها به مقاومت اسلامی فلسطین/ غزه با منطق مقاومت پیروز شد

 

این ورزشکار گفت:غزه پیروز شد، رژیم غاصب صهیونیستی باز هم مثل همیشه شکست خوردواین مهمترین خبرخوشحالی امروز جهان اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

وی تصریح کرد:51 روز مقاومت شجاعانه مردم غیور غزه و تقدیم 2135 شهید و 11 هزار مجروح، هزار کودک مجروح و هزاران واحد مسکونی منهدم شده ،به ثمر نشست و امروز شاهد پیروزی مردم غزه و ملت های مسلمان و آزادی خواهان هستیم.

 

این جوان گفت:این پیروزی مسرت بخش را به همه مردم بیدار و آزادی خواه جهان تبریک عرض می کنم.

 

در تکاپوی گزارش سراغ جوان دیگری در یکی از بوستانهای شهر رفتیم تا نظرش را درباره این فتح بزرگ جویا شویم، وی گفت: نیروهای مقاومت فلسطین ، دشمن و جهان را با میزان آمادگي اش براي وارد شدن به نبرد در اين مدت غافلگير کرد.

 

تبریک گچسارانی ها به مقاومت اسلامی فلسطین/ غزه با منطق مقاومت پیروز شد

 

عمار تصریح کرد:پیروزی مقاومت در جنگ جاری در غزه، سند روشن دیگری بر پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و نوید بخش پیروزی نهایی ملت فلسطین و ملت های منطقه در برابر این رژیم است.

 

این جوان در ادامه اینچنین بیان کرد: این پیروزی در نتیجه عملکرد، اراده، ایستادگی و پایداری مقاومت به دست آمد و بهای شکیبایی ملت فلسطین در روزهای سخت تجاوزرگری رژیم صهیونیستی است.

 

وی گفت:این فتح بزرگ را به همه مردم با بصیرت ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

شاطر مهرداد جوان دیگری بود که ملت و مقاومت اسلامی فلسطین را مظلوم مقتدر دانست و گفت: رژیم صهیونیستی در مواجهه با مردم بی دفاع غزه  از هیچ جنایتی فروگذار نشد.

 

تبریک گچسارانی ها به مقاومت اسلامی فلسطین/ غزه با منطق مقاومت پیروز شد

 

وی افزود: فلسطینیان با الگوگیری از انقلاب اسلامی، توانستند از رهگذر مقاومت اسلامی به اقتداری دست یابند که تا حدودی از منافع و حقوق خود دفاع کنندو این کاری بس ارزشمند است و قابل تقدیر.

 

در ادامه گزارش به رسم ادب هم که شده بود به گلزارمطهر شهدای گچساران رفتیم تا به روح بلندشان درود بفرستیم ؛به پاس خون هایی که به پای نهال انقلاب ریخته شده است از خدا می خواهیم که توفیقی دهد تا قدردان خون شهداء و ادامه دهندگان راهشان باشیم.

 

فرهاد بابیان این که شهادت مسیر ترقی و تعالی هر ملتی است،گفت:یک ملت وقتی می تواند در تاریخ سربلند باشد که به شهادت، ایثار و از خودگذشتگی به معنای واقعی باور داشته باشد و به آنها عمل کند.

 

تبریک گچسارانی ها به مقاومت اسلامی فلسطین/ غزه با منطق مقاومت پیروز شد

 

این جوان تصریح کرد:عزیزانی که در بحرانی ترین شرایط کشور و سخت ترین آزمون هایی که ممکن است برای یک ملت پیش آید، ایستادگی کردند دشمنان را به عقب راندند و برای ملت، سرافرازی و بزرگی را به ارمغان آوردند.

 

فرهاد در ادامه به پیروزی غرور آفرین مقاومت فلسطین اشاره کرد و تصریح کرد: نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی دو ماه قبل عملیات موسوم به «صخره سخت» را با هدف خلع سلاح مقاومت آغاز کرد و حتی صحبت‌هایی از تلاش برای ریشه‌کن کردن گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز مطرح شد.

 

این جوان افزود:نهایتا عملیات در غزه در حالی به پایان رسید که نه تنها نیروهای مقاومت خلع سلاح نشدند، بلکه تل‌آویو مجبور به واگذار کردن امتیازاتی به طرف فلسطینی نیز شدو این پیروزی را به همه خانواده های معظم شهداء،ایثارگران،جانبازان،آزادگان ، ملت شریف ایران و مردم مظلوم فلسطین تبریک می گویم.

 

موسی جوان دیگری بود که از پیروزی نیروهای مقاوت فلسطین ابراز خوشحالی کرد و گفت: مقاومت اسلامی متکی به ستون مستحکم و استواری به نام مردم فلسطین است.

 

تبریک گچسارانی ها به مقاومت اسلامی فلسطین/ غزه با منطق مقاومت پیروز شد
 

وی تاکید کرد :آنچه مردم فلسطین در هفته های گذشته از حماسه ، قهرمانی و شجاعت آفریدند مستحق ستایش و افتخار است.

 

این جوان تصریح کرد: تمام کسانی که رو درروی فلسطین ایستادند، متوجه شدند قانونی غیر قابل تغییر با خون مردم مظلوم این منطقه نوشته شده که فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد.

 

در گرماگرم گزارش به سراغ یکی از خبرنگاران پرتلاش گچساران رفتیم تا نظرش را درباره پیروزی اخیر نیروهای مقاومت فلسطین جویا شویم،ستارگفت:همه كساني كه به صلح و همزيستي با دشمن دل بسته بودند امروز دانستند كه تنها زبان براي تفاهم با دشمن؛ زبان آتش و قدرت است.

 

تبریک گچسارانی ها به مقاومت اسلامی فلسطین/ غزه با منطق مقاومت پیروز شد

 

وی گفت:این پیروزی با تحمیل شروط مقاومت برای اعلام آتش بس بر دشمن و وادار کردن آن به پذیرش خواسته های رهبران ملت فلسطین تحقق یافت.

 

این خبرنگارگفت:مقاومت فلسطین نه تنها توانست قدرت و توانایی نظامی خود را به رخ ارتش صهیونیستی بکشد بلکه موفق شد در توافقنامه آتش بس، خواسته های خود را بر این رژیم تحمیل سازد، به گونه ای که تل آویو اکنون ناچار شده است به رفع محاصره غزه تن دهد، به صیادان فلسطینی اجازه ماهیگیری بدهد و یک آتش بس نامحدود را بپذیرد.

 

وی تصریح دارد:خدا را بخاطر این افتخارغرور آفرین شکر می کنم و این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و همه ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک می گویم.

 

در ادامه به سراغ یکی از کارشناسان مسائل سیاسی در این شهر رفتیم و با وی به گفت و گو نشستیم و نظرش را در این باره جویا شدیم،محمدی گفت: ابتدا این پیروزی بزرگ را به مقام عظمای ولایت ،امام خامنه ای (مدظله العالی)،مقاومت اسلامی فلسطین، همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

تبریک گچسارانی ها به مقاومت اسلامی فلسطین/ غزه با منطق مقاومت پیروز شد

 

وی افزود:جنبش مقاومت مردم فلسطین درمقابل رژیم منحوس صهیونیستی پافشاری و ایستادگی کرد و اساسا این ایستادگی توانست همانطور که پیش بینی می شد به نتیجه برسد و مردم غزه موفق شدند پیروزی را ازآن خود کنند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که اگرچه این نتیجه دلخواه رژیم اشغالگرقدس نبود،گفت: رژیم صهیونیستی  به دنبال این بودند که بتوانند اراده مردم فلسطین و غزه را ضعیف کنند و دراین راه سعی داشتند که نوارغزه را دوباره اشغال کنند؛ اما این ایستادگی و مقاومت نتیجه پیروزی را برای غزه به دنبال داشت.

 

محمدی یادآور شد:بعد از 50 روز جنگ رژیم اشغالگر قدس علیه نوار غزه، که سومین جنگ از سال 2007 تاکنون محسوب می شود این رژیم در نهایت به دلیل ایستادگی ملت و مقاومت فلسطینی و پس از انکه متحمل ضربات امنیتی،‌نظامی و اقتصادی متعددی شد وادار به پذیرش خواسته های مقاومت شد و شرایط گروههای فلسطینی را برای آتش بس پذیرفت.

 

وی خاطرنشان شد:اساس این آتش بس یک پیروزی برای مقاومت است و نشان داده شد که یک ملت حتی با دست خالی اما با ایمان و ایستادگی می تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

 

مسجد صاحب الزمان(عج) یکی از مکان های  مهم و مقدس گچساران است که جوانان زیادی در آن به کارهای فرهنگی و مذهبی مشغول هستند،اسماعیل جوان دانشجویی است که مسجد را برای برگزاری مراسمات جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آذین بندی می کند.

 

تبریک گچسارانی ها به مقاومت اسلامی فلسطین/ غزه با منطق مقاومت پیروز شد

 

با وی همکلام شدیم تانظرش را درباره پیروزی اخیر مقاومت فلسطین جویا شویم؛اسماعیل گفت:جنگ اخیر غزه از جلوه‌های همین مظلومیت همراه با اقتدار است و با نیم‌نگاهی به تحولات این نبرد، می‌توان ابعادی از اقتدار و یا به عبارتی دستاوردهای مقاومت اسلامی فلسطین در این جنگ را بررسی نمود.

 

این جوان دانشجو ادامه داد:بار دیگر نشانه های نصرت الهی در سرزمین فلسطین به منصه ظهور رسید و ملت قهرمان فلسطین توانستند حماسه دیگری را در پیروزی خط مقاومت و به زانو درآوردن رژیم صهیونیستی در مقابل اراده پولادین مردم و دلاورمردان مقاومت بیافرینند.

 

  وی گفت: در این جنگ رژیم غاصب صهیونیستی مهمات کم آورد و از آمریکا خواست تا نیازهایش را تأمین کند، در حالیکه مقاومت هیچ وقت کم نیاورد.

این جوان اینچنین ادامه داد: پیروزی مردم مقاوم فلسطین و غزه را به همه ملتهای شریف و آزاده خصوصا ملت و رهبران مقاومت فلسطینی تبریک و تهنیت می گویم.

 

 

به گزارش آفتاب جنوب،پس از 50 روز ایستادگی بی‌نظیر مردم غزه و نبرد دلاورانه گروه‌های مقاومت با صهیونیست‌ها، مذاکره‌کنندگان فلسطینی و رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گذشته بر سر آتش‌بسی نامحدود به توافق رسیدند.

 

این آتش بس که شامل بازگشایی تمامی گذرگاه‌های نوار غزه و اجازه ورود محموله‌های پزشکی، مواد غذایی و مصالح ساختمانی مورد نیاز برای بازسازی زیرساخت‌ها، شبکه‌های آب، برق و تلفن غزه نیز افزایش محدوده ماهیگیری تا شعاع 12 مایلی است.

 

گفتنی است در حملات ۵۰ روزه اسرائیل به غزه بیش از ۲ هزار و صد فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ هزار نفر مجروح شدند، اما رژیم اشغالگر قدس نتوانست به اهداف خود در از بین بردن زیربناهای دفاعی وموشکی گروههای مقاومت و تضعیف روحیه مردم دست یابد.

 

پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب پیروزی غرور آفرین نیروهای مقاومت فلسطین بر رژیم اشغالگر قدس را به همه ملت سرافرازو ولایت مدار نظام اسلامی تبریک و شادباش عرض می نماید.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

مرگ بر اسرائیل
تبریک به تمام ملت های آزاده
القدس لنا
صبر و پایداری تیجه اش پیروزی است
فلسطین پیروز است.اسراییل نابود است
با عرض سلام وخسته نباشی از زحمتی که کشیدی واین مطالب ومصحابه ها را جمع اوری کردی تشکر میکنم واقعا خیلی خوب وجالب بود
باتشکر وسپاس فروان از دوست عزیزم جناب آقای مرادی خیلی خوب بود
درود بر آفتاب جنوب

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها